نقش کودکان در فرایند تصمیم گیری خرید خانواده ها

حجت وحدتی؛ سیدهادی موسوی نژاد؛ افشین بازگیر

دوره 8، شماره 30 ، شهریور 1397، ، صفحه 37-54

چکیده
  چکیده هدف:هدف این پژوهش بررسی نقش کودکان در فرایند تصمیم­گیری خرید خانواده با توجه به هشت طبقه مختلف محصول و سه زیرتصمیم خرید بود.   روش: این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر جمع­آوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه والدین دارای کودک 5 تا 13 سال در سطح شهر قزوین بوده که براساس فرمول کوکران در جامعه آماری ...  بیشتر