• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش های روانشناسی اجتماعی

  1. صفحه اصلی
  2. مدل علی نقش چشم انداز زمان در عملکرد تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه یزد

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

همکاران اجرایی نشریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرم ها

راهنمای تنظیم مقاله

شرایط و ضوابط ارسال مقاله

مدل علی نقش چشم انداز زمان در عملکرد تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه یزد

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

عنوان مقاله [English]

The Role of Time Perspective in Academic Performance Mediated by Procrastination and Self-efficacy

پژوهش های روانشناسی اجتماعی
دوره 5، شماره 20
اسفند 1394
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 756.09 K
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 83
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 73

APA

. (1394). مدل علی نقش چشم انداز زمان در عملکرد تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه یزد. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 5(20), -.

MLA

. "مدل علی نقش چشم انداز زمان در عملکرد تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه یزد". پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 5, 20, 1394, -.

HARVARD

. (1394). 'مدل علی نقش چشم انداز زمان در عملکرد تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه یزد', پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 5(20), pp. -.

VANCOUVER

. مدل علی نقش چشم انداز زمان در عملکرد تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه یزد. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 1394; 5(20): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • پرتال نشریات علمی کشور 1399-09-17
  • در صورت بروز اشکال 1398-06-03

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©