• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش های روانشناسی اجتماعی

  1. صفحه اصلی
  2. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

همکاران اجرایی نشریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرم ها

راهنمای تنظیم مقاله

شرایط و ضوابط ارسال مقاله

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

عنوان مقاله [English]

Effectiveness of Acceptance/Commitment Training on improving social well-being in students with Specific Learning Disorder (SLD)

پژوهش های روانشناسی اجتماعی
دوره 4، شماره 16
اسفند 1393
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 607.36 K
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 29
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 25

APA

. (1393). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4(16), -.

MLA

. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4, 16, 1393, -.

HARVARD

. (1393). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4(16), pp. -.

VANCOUVER

. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 1393; 4(16): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • پرتال نشریات علمی کشور 1399-09-17
  • در صورت بروز اشکال 1398-06-03

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©