. (1393). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4(16), -.
MLA
. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4, 16, 1393, -.
HARVARD
. (1393). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4(16), pp. -.
VANCOUVER
. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 1393; 4(16): -.