روانشناسی اجتماعی
بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان و نگرش آنها به آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا

منیژه احمدی؛ سعید عبدالملکی؛ نازیلا خطیب زنجانی

دوره 13، شماره 49 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 15-28

https://doi.org/10.22034/spr.2023.367692.1788

چکیده
  مقدمه: با همه­گیری کُوید 19 مراکز آموزشی ناگزیر به استفاده از آموزش وب محور شدند که نگرش معلمان به این نوع از آموزش و برخورداری آنها از سواد رسانه­ای و اطلاعاتی از جمله الزامات آموزش و پرورش برای تحقق پیشرفت دانش آموزان می­باشد. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان و نگرش آنها به آموزش وب محور با ...  بیشتر