مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان

میلاد صالحی؛ سیدعلی موسوی اصل

دوره 11، شماره 43 ، آذر 1400، ، صفحه 35-52

https://doi.org/10.22034/spr.2021.286652.1649

چکیده
  مقدمه: برای موفقیت در روابط بین فردی به مهارت‌‌‌های اجتماعی نیازمندیم. احساسات مثبت و رضایت از خود حاصل موفقیت در این روابط است. پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش-آموزان پسر پایه نهم متوسطه شهرستان بناب انجام گردیده است.روش: نوع پژوهش، نیمه‌آزمایشی با پیش آزمون‌-پس آزمون ...  بیشتر