اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت

سعید رضایی؛ علی وثوقی

دوره 11، شماره 43 ، آذر 1400، ، صفحه 123-140

https://doi.org/10.22034/spr.2021.284293.1644

چکیده
  مقدمه: رفتارهای جامعه پسند، اعمال هدفمندی هستند که به منظور رفاه دیگران انجام شده و بدون توجه به انگیزه فرد، تعریف می شوند؛ فلذا این پژوهش با هدف طراحی برنامه آموزشی کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت انجام شده است. روش: روش گردآوری داده­ها، از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون و پیگیری ...  بیشتر