• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش های روانشناسی اجتماعی

  1. صفحه اصلی
  2. اثر مستقیم و غیر مستقیم شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه بر اهمالکاری معلمان

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

همکاران اجرایی نشریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرم ها

راهنمای تنظیم مقاله

شرایط و ضوابط ارسال مقاله

اثر مستقیم و غیر مستقیم شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه بر اهمالکاری معلمان

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

عنوان مقاله [English]

The direct and indirect effects of classroom management practices and perception of school climate on procrastination

پژوهش های روانشناسی اجتماعی
دوره 4، شماره 16
اسفند 1393
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 695.29 K
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 28
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 25

APA

. (1393). اثر مستقیم و غیر مستقیم شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه بر اهمالکاری معلمان. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4(16), -.

MLA

. "اثر مستقیم و غیر مستقیم شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه بر اهمالکاری معلمان". پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4, 16, 1393, -.

HARVARD

. (1393). 'اثر مستقیم و غیر مستقیم شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه بر اهمالکاری معلمان', پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 4(16), pp. -.

VANCOUVER

. اثر مستقیم و غیر مستقیم شیوه های مدیریت کلاس درس و ادراک از جو مدرسه بر اهمالکاری معلمان. پژوهش های روانشناسی اجتماعی, 1393; 4(16): -.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • پرتال نشریات علمی کشور 1399-09-17
  • در صورت بروز اشکال 1398-06-03

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©